Integruota lietuvių kalbos, istorijos ir vokiečių kalbos pamoka

2023-01-29

Kaip suderinti tradicijas ir netradiciškumą, kad akademinės žinios būtų pateikiamos žaismingai ir suprantamai šiuolaikiniam gimnazistui? 2023-01-26 KJJG vyko integruota lietuvių kalbos, istorijos ir vokiečių kalbos pamoka ,,Memento mori: Der Mensch und sein Schicksal (žmogus ir likimas)“. Mintis atskleisti paslaptingąjį  baroką iš trijų perspektyvų – istorijos, literatūros ir vokiečių kalbos -  mokytojoms Salvijai Elonai Reveltaitei, Ingai Račaitytei ir Ingrida Rinkevičienei kilo seminaro  „Pažinkime Klaipėdą. Simonas Dachas ar Taravos Anikė“ metu, vaikštant  po nuostabųjį uostamiestį, susipažįstant su Simono Dacho namais bei ieškant  Taravos Anikės laikotarpio pėdsakų šių dienų Klaipėdoje. Ekskursija, kaip CLILiG  projekto dalis, įkvėpė mokytojas pamąstyti, kaip sudominti  šiuolaikinius mokinius – novatoriškų mąstytojų kartą – gilintis į praeities slėpinius.  24K03 lietuvių kalbos ir literatūros grupės (III gimnazijos klasė) gimnazistai buvo suskirstyti į tris grupes – istorikus, lituanistus ir germanistus – gavo ilgalaikes užduotis, kurias atlikę perėjo į interaktyvųjį pamokos etapą. Įsivertinimo vizualizacijai sukurtas Kahoot vokiškai (dauguma žodžių tarptautiniai arba atpažįstami iš konteksto), o moksleiviams germanistams pasiūlyta pavertėjauti grupėse. Pamokos apogėjus buvo linksmoji moksleivių sukurta ir įrašyta laida ,,Klausimėlis”, kuri parodė, kad mokiniai vykdydami švietėjišką veiklą KJJG bendruomenėje gali būti tokie savikritiški, šmaikštūs, kūrybiški ir savo pavyzdžiu rodantys pagarbą gimtosios kalbos bei kultūros vertybėms. 

 

Šis puslapis paskutinį kartą atnaujintas: 2023-01-29

Prieinamumas
Copy link